3.01.2014

[03.I.2014] Podsumowanie Grudnia 2013!


Grudzień to pierwszy miesiąc prezentujący moje możliwości aktywnego prowadzenia bloga połączonego z nową pracą. Efekty, niestety, póki co są dalekie od zadowalających! I choć nowy zawód bardzo mi się podoba, to przynajmniej do wiosny mocno wyciska ze mnie czas wolny – na dojazd, przede wszystkim! – a przez co wpływa na częstość i regularność aktualizacji. Gdyby nie regularne wsparcie w postaci nadesłanych tekstów i pozbieranie się do kupy w okresie świątecznym, byłoby cieniutko! I choć raczej wątpliwe jest osiągnięcie natężenia nowych wpisów takiego, jak za czasów pracowania z domu, to jednak wydaje mi się, że jestem w stanie zwiększyć ich liczbę jak tylko dobrze się dogram z własnym czasem… I chęciami! 10 374 odwiedziny w ciągu grudnia są może tendencją spadkową, ale cóż… Mniej tekstów oraz święta raczej nie wpływają pozytywnie na buszowanie po blogach, prawda? Oby styczeń był lepszym miesiącem! Ale teraz, czas na krótkie podsumowanie, czyli rzut oka na to, co w grudniu zawitało na łamy bloga.


Pora z początkiem miesiąca popracować troszkę nad moją wyrobioną opinią Pierwszego Hejtera Games Workshop w Rzeczypospolitej Polsce™! Tak, tak, cóż to byłby za miesiąc, gdyby się nie pomarudziło na największego z graczy na rynku gier bitewnych w klimatach SF / Fantasy, prawda? No dobrze, dość lekkiego sarkazmu, pora przejść do konkretów. Szczerze przyznam, że opinia ‘hejtera’ GW jest uderzająco, ale w sumie w pełni zrozumiała – nie wynika to jednak wcale z tego, że pałam do Games Workshop jakąś głęboką urazą. Nie ukradli mi auta, nie przejechali kota. Ot po prostu, zwyczajnie się składa, że spośród wszystkich firm, których poczynania na naszym bitewniakowym ryneczku śledzę, to oni mają najwięcej wpadek i generują najliczniejsze idiotyzmy. Trudno się więc dziwić, że to głównie sztandar Żółto-Czerwonego logotypu dostaje ode mnie werbalne lanie.

NOWOŚCI



GAMES WORKSHOP




INFINITY


INNE TEKSTY

Wprowadzenie do Warheim, Część I - autor: Quidamcorvus - Zapraszam do lektury pierwszej części świetnej prezentacji i wstępu do autorskiego systemu Quidamcorvusa - Warheimu - rozbudowanej, żywej i wiecznie aktualizowanej wariacji na temat popularnego Mordheim'u.

Evil Trolls od Urmanski Studio - autor: Quidamcorvus - "Dziś przygotowałem dla szanownego państwa-draństwa relację z otwarcia pudełka i sklejania modeli wyrzeźbionych i odlanych przez Urmanski Studio. Figurki na dzień dzisiejszy można zamawiać za pośrednictwem FB, ale jeśli wszystko pójdzie dobrze to w przyszłym roku powinny być dostępne na stronie internetowej producenta [...]"

1 komentarz: