09.08.2016

[08.08.2016] Podsumowanie Lipca 2016


Fiu fiu, cóż to za opóźnienia... Spieszę z informacją, że nie jest to jedno z moich legendarnych i nagłych zniknięć ze sceny na kilka miesięcy a jedynie opóźnienie wynikające z rutynowej życiowej sytuacji. Od miałem drobny wypadek i musiałem spędzić trochę nadmiarowego czasu w rękach naszej cudownej służby zdrowia, oddając się rekonwalescencji aż do momentu, w którym to ponownie mogłem wyruszyć na Krakowskie ulice i powrócić przed komputer. Moment ten nadszedł więc nareszcie pora zabrać się za nadrabianie zaległości! Lipiec był raczej chudym miesiącem jeżeli chodzi o teksty, bo nie dobiłem nawet do 10 wpisów... Trochę szkoda, ale z drugiej strony nie mam zamiaru się biczować, bo wolę wrzucić mniej tekstów, ale za to poczytnych, niż na siłę lać wodę. Wyszło niezgorzej, bo choć wpisów jest mniej, to poczytność trzymała się tej samej granicy co w czerwcu i 10 000 wejść blog zaliczył. Yay. Mamy już co prawda 9 sierpnia, ale wyjątkowo jest o czym pisać, więc zakładam że miesiąc ten będzie bardziej aktywny! Szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że aż 4 teksty mam już gotowe i ustawione w kolejce publikacji... Być może uda mi się wyjątkowo przegonić swoje własne plany i dostarczyć wam, mili czytelnicy, sporo solidnego materiału.


I ponownie bez zaskoczenia, znaczy, od początku przewidywałem że to ten wpis właśnie będzie triumfował w Lipcu. Jakoś tak mi wychodzi, że moje przemyśleniowe wodolejstwo cieszy się wzięciem... Nie wiem, czy to dlatego, że recenzje i poradniki można znaleźć w całej sieci, ale już felietony i treści dyskusyjne poświęcone hobby nie są aż tak rozpowszechnione. Ciekawa dyskusja o magii w komentarzach, własne opinie na temat różnić między lekkimi a ciężkimi systemami... Wygląda na to, że muszę częściej i mocniej tworzyć wpisy otwierające dyskusję na pewien bitewniakowy temat!

 - GAMES WORKSHOP - 


 - INFINITY THE GAME - 


 - TANKS - 



 - INNE SYSTEMY - 



 - INNE - 



8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wpisy w lipcu =) Na pewno wpadnę w sierpniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Literówka w "Lipcu" u góry :) A tematy "wodolejskie" absolutnie najlepsze, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz, pisz. Chętnie poczytam twoje wodolejstwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż Panie Mrówa, pół miesiąca bez artykułu uciekło :P To teraz żeby nadrobić to co drugi dzień trzeba by coś napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu Mrówa wyparował... ciekawe, na jak długo tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  6. A jednak zniknięcie na długo :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w 100%: https://goo.gl/g75sXk

    OdpowiedzUsuń