15.06.2014

[15.VI.2014] Lepszy blog tylko razem!


Niedziela! Idealny czas na odpuszczenie sobie, na powolne, spokojnie zrelaksowanie się przy dobrej książce czy też wyciągnięcie nieposkładanych modeli do kolejnego systemu i zabranie się za ich aktywną obróbkę tak, by w przyszłości aktualnie dało się nimi zagrać! Jest to też świetny dzionek dla pewnych przemyśleń - przynajmniej ma się te kilka wolnych godzin, by móc spokojnie rozważyć pewne sprawy. Wczorajszy tekst traktował o pewnym pomyśle a dzięki waszym odpowiedziom wiem już, że tworzenie nowego bytu będzie miało sens dopiero wtedy, kiedy aktualny produkt pod postacią wpisów z linkami na temat licznych gier niszowych okaże się hitem. Tak więc raz na miesiąc czy raz na dwa tygodnie z całą pewnością pojawią się posty tego typu i zobaczymy, jaką poczytnością będą się one cieszyły!

Dziś zaś przysiadłem troszkę w wygodnym narzędziu Google'a (*naszego pana i władcy*) i postanowiłem ułatwić wam, mili czytelnicy, i w pełni zautomatyzować proces, który może mi bardzo a bardzo pomóc! Poniższy formularz zawiera zaledwie kilka różnych pytań - a dzięki waszym odpowiedziom będę mógł lepiej ukształtować treść pojawiającą się na łamach tego bloga w nadchodzących miesiącach! Tak wiem, ostatnio was troszkę męczę brakiem konkretnej treści - napisanie tych 12 stron tłumaczenia o Moratach wyprało mi mózg! - ale wierzcie mi; To wszystko ma sens i się zdecydowanie dobrze przysłuży mi jak i wam, wiernym czytlenikom! Tym bardziej że już jutro, kolejna recenzja nowego pudełka... A dziś...

Pomóżcie i poświęćcie te kilka minut z waszej niedzieli! Będę wdzięczny za każdą odpowiedź :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz